Diamant Hotel Szigetköz – itt jártunk

2017 Júniusban szálltunk meg a szállodában 2 éjszakára. Péntektől vasárnapig. Tapasztalatainkat szeretnénk megosztani az utánunk érkező vendégek részére. A szálloda már 5 km-es távolságtól egész jól ki van táblázva, könnyű megtalálni. Érkezéskor a parkolás már nem ennyire egyszerű, mert nem világos, ki hova parkolhat. Egymás mellett található a szálloda, a Sári csárda, és a Greenfield pub. A szálloda előtt csupán néhány parkolóhely van, mögötte viszont 1.000 Ft a parkolás naponta.

Bent a szálloda területe nagyon szépen ízlésesen van berendezve, a legdivatosabb színekkel. Minden sarkon van lift, nem kell cipekedni. Olyan érzést kelt a szálloda, hogy valószínűleg ebben az évben újították fel. A Medencék környéke is teljesen új, frissen csempézve. Nagyon sok gyerekeknek szóló elemekkel, több gyerekmedence van, játszótér, pihenő játszó sarok. ( Valóban megtaláltuk az EU pályázati támogatás tábláját, mely szerint a szálloda wellness részlegének építését támogatták.)
A szobák közül mi egy tetőtéri szobát kaptunk. Mivel a szálloda nem magas, hanem több kisebb épületből áll, (belső hidas átjárással) elég sok a tetőtéri szoba. Féltünk, hogy nagyon meleg lesz, de a légkondi elég jól bírta hűteni, mindaddig amíg éjjel 3-kor el nem szállt az áram az egész épület részben. A problémát 10 óra körül már megtalálták, addig még a telefon sem működött. A holt Duna ága a szálloda előtt kanyarodik el, ami szép látványt nyújt. Vízparti nyaralóval rendelkező kollégák viszont jól ismerik, ennek bogaras hátterét, bőven megterem a szúnyog és minden egyéb repülő holmi. Ezért az ablakokat nyitva tartani nem lehet, a szúnyoghálók hiánya miatt. Szerencsére, legalább belső sötétítő roló van az ablakokon, másképpen a tetőtéri ferde ablakokon nehéz lett volna olyan sötétítést alkalmazni, hogy reggel 4-kor ne ébredjünk fel a napsütéstől. ( Azokban a szobákban ahol a sötétítő roló nem működik, ott valóban nagy napsütésre ébredtek az ott lakók.)
Az étterem is teljesen felújított, nagyon szép. Az ételek változatosak és finomak. Első este harcsapaprikás volt, túrós csuszával, rántott sertés szelet, burgonyapüré, Zöldséges marharagu és tészták. 3 féle sütemény, Nem vajastorta félék, hanem inkább krémes gyümölcsös kockák, málnás és banános, plusz aranygaluska. Ugyanez vonatkozik a reggelire is. Müzlitől kezdve a meleg ételekig, grillkolbász, rántotta, tejbegríz, saláták, felvágottak.
Másnap elkezdett esni az eső, ezért beltéri programokat választottunk. Csak a MI kedvünkért kinyitották a bowling termet, ami csak este 17-től lenne nyitva. 2 pályát béreltünk 1 órára, nagyon baráti árakon.
A wellness részben normál és élmény medence található, éppen elfogadható méretű, nem nevezném nagynak. Viszont folyamatosan üzemelt a jacuzzi. Gyerekeknek rengeteg lehetőség, gyerekmedence kint és bent, csúszdák, és ugráló barlang. A Duna ágban lehet csónakázni, van külön gyerek kajak. Játszótér, és állatsimogató.
Délutánra eltűntek a felhők és kisütött a nap.

Diamant hotel külső medence

A szombat esti vacsora fantasztikus volt. Marhagulyás, fogas filé édes csilis párizsi bundában, natúr szelet, serpenyős burgonyával, párolt karaj fokhagymás, párolt zöldségek, sült burgonya, zöldséges rántott szelet , Ajvár, humusz, kukoricás majonézes saláta, zöldsaláta, savanyúságok, és hát a sütik! 3 féle rétes, túrókrém, és házi főzött fagylaltok. A vacsora annyira jó volt, hogy megbocsájtottuk a 600 Ft-ért bérelhető napágyakat és az esti szúnyogcsípéseket is.

Reggel 10-kor indultunk haza. A számlánkat stornózni kellett, mert rosszul állították ki. Meglepetések vártak ránk, mert a szántó szélén parkoltunk a nagy diófa alatt, és ott is 1.000 Ft –os parkolást számoltak fel, megkérdeztük, nem volt véletlen, ez az ára. A koktélok és minden egyéb fogyasztásra plusz szervizdíjat kellett fizetnünk. Mivel a szálloda helyileg is nagyon messze van tőlünk, ez volt az utolsó eset, hogy meglátogattuk. …)

P.S. és csak megemlítem, hogy már mindenki ismeri ezt a trükköt, hogy az 50%-os masszázs kupon segítségével majdnem éppen annyiba kerül a 30 perces masszázs, mint ha simán veszek egy 60 percest! Nem hülye ám a magyar.