Jófogás.hu megváltozott fizetős lett! – tapasztalatok

A napokban feladtam egy hirdetést a Jofogas.hu -n. Az egy évvel ezelőtti működéshez képest nagyon megváltozott. Ami eléggé nehezítette a használatot. Legfontosabb tudni azt, hogy egyszer begépeljük és elküldjük a hirdetést, engedélyezik a megjelenést és ezek után már nem engedi a rendszer módosítani az adott hirdetést. Folyamatosan jött nekem egy üzenet, hogy engedélyezzem az okos szerkesztést, aminek 600 Ft a díja. Persze nem kell nekem semmi okos szerkesztés, elég okos vagyok én, hogy 3 szót kijavítsak. Ki is javítottam, de sehogyan nem lehetett elküldeni vagy lementeni, mivel nem kértem az okos szerkesztést. ( Szóval, ha nem fizetek, soha nem javíthatok vagy cserélhetek, akár okos vagyok akár nem! )
Rendben. Mivel ingatlan hirdetésről volt szó, akkor mint okos magyar, csináltam egy második hirdetést. Hja. Ekkor közölte, hogy a második hirdetés mindenképpen fizetős lesz, mert ingatlan rovatba nem lehet ingyen második hirdetést feladni. A feladás előtt kérte a telefon számomat! Tavaly lehetett csak email címmel elküldeni egy hirdetést, ma már nem lehet. Kötelező megadni telefon számot. De nem ám bármit! Kiküld egy ellenőrző kódot, amit vissza kell küldeni, normál SMS-ben. Persze nem feláras, köszi! Még jó hogy nem feláras!
Szóval, megadtam az egyébként titkosított telefonszámomat! Érvényesítettem SMS-ben. Ekkor jön a fizetés. Regisztráljak be a Barion rendszerbe! Regisztráljon az anyád! Ekkor már kezd betelni a pohár. Mivel van virtuális webes bank kártyám, nekem van egyébként is biztonságos fizetési lehetőségem, hát elutaltam az összeget, a szokásos módon. Kb 5 percig homokórázott a rendszer, majd közölte, hogy a Fizetés technikai okok miatt sikertelen. Frissítettem a képernyőt és a hirdetésem is eltűnt az előző régi hirdetés látszódott csak. Majdnem megrémültem volna, ha ekkor nem kapok egy SMS-t a bankból, hogy az utalásom sikeres volt. A Jófogás még mindig nem irt semmit a hirdetésemmel kapcsolatban. Hosszas keresgélés után megtaláltam a hirdetést is, ami átkerült egy másik mappába, az ellenőrzésre vár kategóriába… Ezek után CSEND. Sehol senki. A hirdetés csak másnap jelent meg. Addig a sorsa ismeretlen, azt sem tudja az ember, hogy mi van. Sikerült lementeni vagy sem? És persze amikor megjelenik és meglátja az ember, hogy nem jó, megint csak a fizetős okos szerkesztővel lehet bármit javítani.

NA EZ MEGVAN.. gondolná az ember. De azért csinál 1 tesztet. Rákeres saját magára. Megtalálja hirdetését a 3. oldalon! Ez másnap a megjelenés után van, azonnal a 3. oldalon találtam meg. A térképen nem is oda teszi, ahol a lakás van, pedig a pontos házszámot, utcát mindent megadtam. A következő utcába rak, 600 m-el odébb! Direkt! Összebeszéltek az ingatlan ügynökökkel, nehogy a vevő megtalálja a tulajdonost! Nézem az elérhetőségeket! ÉS MIT LÁTOK, nem tud elérni a szegény érdeklődő! Csak regisztrált olvasók tudnak kapcsolatba lépni velem! Szuper! Visszamegyek a rendszerbe , mindent ellenőrzök, még azt is megengedem, hogy látható legyen a telefon számom! Ekkor a rendszer közli, hogy az adataim módosítása alapján engem besorolnak a céges hirdetők közé! MIVAN?? miért?? No mindenhol megnyomtam hogy MÉGSEM ! Menekülés! Itt kiborult a …

Hiába léptem ki és nyomtam meg hogy MÉGSEM! Most már tagadhatatlanul céges hirdető vagyok. Ez van! Azért mégiscsak írtam 1 levelet arról, hogy HAHOOO… elutaltam a pénzt, mi lett vele? Válasz: küldjem el a fizetési bizonyítványt, és elküldik a technikai kollégáknak. Rendben, mindent elküldtem. Azóta sincs róluk semmi hír, csak az automata üzenetek jönnek, hogy már 1 hetes a hirdetésem, újítsam meg, fizessek be hirdetést.. NA PERSZE… felraktam az Ingatlan.com-ra, ahol azóta 170-en látták, 3 telefonhívás jött plusz 2 érdeklődő emailban. Jófogáson 555. vagyok a hirdetésemmel, nem vettem észre, hogy a kifizetett előresorolás működne. De persze, tutira biztosan minden rendben van és működik, csak vevő az egy szál se jelentkezik.

Belföldi nyaralás

Utóirat: 3 nap múlva ismét kaptam egy emailt, hogy nem indítják el a hirdetést, mert nem érkezett be a pénzt, küldjem el a befizetési igazolást. Elküldtem, a banki igazolást, majd újabb 3 napig várok. Ekkor ismét kaptam egy levelet, hogy küldjem el a JÓFOGÁS rendszere által kiállított elektronikus számlát! Miért is? Miért nem keres rá az ügyfél szolgálat a nevemre, vagy a bankszámla számomra, vagy bármire? LEHET, hogy nincs ott senki, csak egy üres fejű autómata levelező? Elküldtem hát a SAJÁT rendszerük által kiállitott és emailban elküldött pdf számlát. és ismét csak várok.. lassan az egész hirdetés már tárgytalanná válik.